مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 08:302023-03-01سياسي

ژئو پارک بهاباد ثبت ملی و جهانی می شود


مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به ظرفیتهای بالای شهرستان بهاباد در حوزه گردشگری، اعلام کرد: ژئوپارک بهاباد سال آینده ثبت ملی و سه سال دیگر ثبت جهانی می شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد با اشاره به ظرفیتهای بالای شهرستان بهاباد در حوزه گردشگری، اعلام کرد: ژئوپارک بهاباد سال آینده ثبت ملی و سه سال دیگر ثبت جهانی می شود.

احمد آخوندی ضمن اعلام این خبر در سومین نشست ستاد خدمات سفر نوروز 1402 شهرستان بهاباد که روز سه شنبه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نوروز اشاره و بر لزوم رعایت شئونات اسلامی تأکید کرد.

وی اظهار کرد: دستورالعمل های نحوه خدمات رسانی اصناف در روزهای آینده ابلاغ و بروشورهای تبلیغاتی در بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

آخوندی از برگزاری پویش یار مسافر در ایام عید نوروز درسطح استان یزد خبر داد و گفت: ارائه خدمات جامع و رفع نواقص در قالب پویش یار مسافر در استان ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: نقش اصلی در فضاسازی شهری در راستای معرفی شهرستان و پیشواز عید باستانی نوروز را شهرداری ها بر عهده دارند و لازم است در این زمینه کوشا باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژئو پارک بهاباد ثبت ملی و جهانی می شود

ژئو پارک بهاباد ثبت ملی و جهانی می شود