مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 22:002023-02-28سياسي

توانمندسازی مددجویان اجرای طرح های پایدار شغلی را هموارتر می کند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت:توانمندسازی مددجویان کمیته امداد استان اردبیل در راستای ارتقای سطح فکری و فرهنگی مسیر اجرای طرح های پایدار شغلی را هموارتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد شامگاه سه شنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد به دنبال ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانواده ها است و توانمندسازی فکری مددجویان مسیر آنها برای اجرای طرح های پایدار شغلی را هموارتر می کند.

وی با اشاره به اینکه خودکفا کردن خانوارهای تحت پوشش و ایجاد مشاغل برای آنها از اولویت های کمیته امداد استان اردبیل است، گفت: بر اساس تفاهم نامه بین کمیته امداد و فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانیم گام های مؤثری را در جهت کشف استعداد و هدایت جامعه هدف به سمت فعالیت های فرهنگی و هنری برداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: ارائه آموزش های لازم می تواند آنها را به درستی در مسیر خودکفایی قرار دهد که با همکاری های بیشتر در این زمینه می توانیم اهداف مهم تری را دنبال کنیم.

حسین نژاد به فعالیت کانون فرهنگی تربیتی الغدیر اشاره کرد و گفت: مهم ترین رویکرد در این کانون کشف استعداد و پرورش آن است تا فرزندان خانوار تحت حمایت به توانایی های نهفته خود پی ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی مددجویان اجرای طرح های پایدار شغلی را هموارتر می کند

توانمندسازی مددجویان اجرای طرح های پایدار شغلی را هموارتر می کند