مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-28سياسي

افزایش 10 برابری فارسی آموزان در ده سال اخیر


نهمین گردهمایی موسسه ها و نهادهای فعال در حوزه آموزش زبان فارسی به همت بنیاد سعدی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از صبح تا عصر امروز سه شنبه 9 اسفند 1401 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، نهمین گردهمایی مؤسسه ها و نهادهای فعال حوزه آموزش زبان و ادبیات فارسی در جهان از سوی بنیاد سعدی و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، امروز سه شنبه نهم اسفندماه 1401 برگزار شد.

فلاحت پیشه: بنیاد سعدی هزاران نفر از مردم جهان را با زبان فارسی آشنا کرد در ابتدای این نشست معاون امور بین الملل بنیاد سعدی و دبیر نهمین گردهمایی موسسه ها و نهادهای فعال حوزه آموزش زبان و ادبیات فارسی در جهان ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین نشست، عنوان کرد: به رسم سنت چند ساله این گردهمایی و موفقیت هشت دوره برگزاری آن، این بار با میزبانی و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود که از ریاست محترم این دانشگاه و همه بزرگوارانی که در برگزاری این گردهمایی همکاری داشتند، کمال تشکر را دارم.

وی ادامه داد: مجموعه گردهمایی های سالیانه بنیاد سعدی از آغاز در قالب همکاری دو جانبه در دستور کار بنیاد سعدی قرار گرفت.

در سالیان گذشته همکاران بنیاد ایرانشناسی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و سایر سازمان ها و نهادهای فرهنگی موثر در حوزه آموزش فارسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری فارسی آموزان در ده سال اخیر

افزایش 10 برابری فارسی آموزان در ده سال اخیر