مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 19:552023-02-28سياسي

عرضه کتاب صوتی ساختار قانونی نیاز دارد


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی گفت: عرضه کتاب صوتی در کشور به یک ساختار و مصوبات قانونی نیاز دارد تا مراحل اجرایی آن را شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رمضانی عصر سه شنبه در جریان بازدید از کتابخانه های عمومی اردبیل اظهار کرد: در حوزه کتاب خانه الکترونیکی بخش عظیمی از فعالیت های تولید و نشر کتاب های صوتی را بر عهده دارد ولی برای اجرای کامل این برنامه نیاز به مصوبه و ساختار قانونی داریم که به شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد آن ارائه شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تصویب سند کتاب الکترونیکی امکان عرضه کتاب های صوتی با حفظ حقوق معنوی مؤلف و ناشر به شکل مناسب فراهم آید.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی گفت: در حال حاضر برای نابینایان عرضه کتاب های صوتی با تنوع خاص در حال انجام است ولی نمی توان این امر را به سایر حوزه ها نیز تعمیم داد.

رمضانی افزود: بخش مکتوب با 90 درصد اثرگذاری در مطالعه همچنان نقش آفرین اصلی در کتابخانه های عمومی است ولی تلاش می کنیم تا کتابخانه های بدون کتاب کاغذی را نیز راه اندازی کنیم تا امکان استفاده از کتاب های صوتی نیز فراهم آید.

وی حفظ اعضای فعال کتابخانه ها را از دغدغه های جدی بیان کرد و ادامه داد: با عرضه جدیدترین کتاب ها به کتابخانه ها سعی ما بر این است تا رضایت مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه کتاب صوتی ساختار قانونی نیاز دارد

عرضه کتاب صوتی ساختار قانونی نیاز دارد