مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 17:052023-02-28ورزشي

اعتماد دوباره مورایس به مهاجمی ناشناخته!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سپاهان در حالی از دقایقی دیگر در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم می رود که شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده به عنوان دو ستاره این تیم در ترکیب اصلی حضور ندارند و مورایس برای پر کردن جای این دو بازیکن تصمیمات .

- ژوزه مورایس برخلاف تصور بار دیگر عیسی مرادی را در ترکیب اصلی به میدان فرستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سپاهان در حالی از دقایقی دیگر در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم می رود که شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده به عنوان دو ستاره این تیم در ترکیب اصلی حضور ندارند و مورایس برای پر کردن جای این دو بازیکن تصمیمات جالب توجهی اتخاذ کرده است.

بر این اساس علی نژاد و کاتاتو به عنوان دو وینگر چپ و راست تیم فعالیت خواهند کرد تا به نوعی علی نژاد نسبت به بازی قبلی جانشین احمدزاده شده باشد و امید نورافکن هم بار دیگر در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد.

اما مهم ترین تصمیم مورایس برای این مسابقه استفاده از عیسی مرادی به جای شهریار مغانلو در راس خط آتش سپاهان است؛ مهاجمی که در آخرین روز های پنجره زمستانی و در بازی دوستانه برابر خوشه طلایی چشم مورایس را گرفت تا در انتقالی غیرمنتظره به اردوی سپاهان یکی از بهترین باشگاه های ایران بپیوندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد دوباره مورایس به مهاجمی ناشناخته!

اعتماد دوباره مورایس به مهاجمی ناشناخته!