مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 16:352023-02-28اقتصادي

کمک 8 میلیارد تومانی خیران آستارایی به مددجویان کمیته امداد


نیکوکاران آستارایی از ابتدای سال جاری 8 میلیارد و 312 میلیون تومان از طریق کمک های نقدی و کالا به افراد بی بضاعت و بی سرپرست کمک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از 110 نفر از خیرین و نیکوکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر استقبال اهالی نیکوکار منطقه برای یاری رساندن به مستمندان افزایش یافته است و در 11 ماهه سال جاری در مجموع 500 میلیون تومان از 5 هزار و 900 صندوق صدقه در آستارا جمع آوری شده است.

فرماندار آستارا با اشاره به اولویت کمیته امداد امام خمینی (ره) و دولت سیزدهم در راستای تهیه و تعمیر مسکن برای افراد محروم بیان کرد: از ابتدای سال جاری 6 میلیارد و 234 میلیون تومان برای احداث، خرید و تعمیر 54 واحد مسکن مددجویی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا تسهیلات ارائه شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری نیکوکاران منطقه از طریق کمک های نقدی و کالا (مشارکت های مردمی) در مجموع 8 میلیارد و 312 میلیون و 907 هزار و 935 تومان به افراد بی بضاعت و بی سرپرست کمک کردند.

رضایی پور با اشاره به برنامه های کمیته امداد آستارا در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با همکاری نیکوکاران آستارا به مدت 10 شب در طول ماه مبارک رمضان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان، سفره افطاری گسترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 8 میلیارد تومانی خیران آستارایی به مددجویان کمیته امداد

کمک 8 میلیارد تومانی خیران آستارایی به مددجویان کمیته امداد