مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:242023-02-28ورزشي

آذربایجان شرقی چند جوان دارد؟


معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: طبق آخرین آمار یک میلیون و 304 هزار و 376 نفر جمعیت جوان استان است و 644 هزار 281 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر تقی زاده ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته جوان اظهار داشت: معرفی الگوهای موفق به جوانان مهمترین رویکرد برنامه های این هفته است چرا که طبق آخرین آمار یک میلیون و 304 هزار و 376 نفر جمعیت جوان استان است و 644 هزار 281 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند و بر همین اساس هم تنوع برنامه و هم برنامه ریزی برای برخورداری همه نقاط استان از این برنامه ها صورت گرفته است.

وی افزود: برنامه های هفته جوان از 11 اسفند با حضور در گلزار شهدا و تجلیل از جوانض ططترین شهید شاخص امنیت آغاز خواهد شد و در طول هفته برنامه هایی چون سخنرانی های خطبه های نماز جمعه، برگزاری جشنواره جوان ایران زمین، ارائه خدمات مشاوره ازدواج رایگان، بازدید رایگان موزه ها، اردوی راهیان پیشرفت برای آشنایی با پیشرفت ها و دستاوردهای حوزه های مختلف و جشن ازدواج جوانان سرباز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هماهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان شاخص ترین برنامه این هفته را برگزاری جشنواره جوان ایران زمین عنوان و تصریح کرد: در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی چند جوان دارد؟

آذربایجان شرقی چند جوان دارد؟