مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:242023-02-28سياسي

چراغ نماز در خانه ها و دلها روشن شود/ لزوم گفتمان سازی نماز در مراکز آموزشی


در اجلاسیه نماز شهرستان آبیک بر ترویج گفتمان نمازخوانی در مراکز آموزشی و روشن نگاه داشتن چراغ نماز در خانه ها و مدیریت استعدادها تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، اجلاسیه نماز پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان استان قزوین و آبیک در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین در این اجلاسیه اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای نماز و توسعه آن در جامعه باید برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت پیش بینی کرد که از جمله برنامه های کوتاه مدت می توان به شناسایی تمامی ظرفیت ها در دستگاه ها و به کارگیری آنها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه بالاترین رشد و شکوفایی این است که برای رضایت قلبی امام زمان (عج) و استفاده از ظرفیتها در راستای ترویج فرهنگ نماز باید گام برداریم، افزود: یکی از مطالبه های مقام معظم رهبری، روشن کردن چراغ نماز در دلهاست که موظف هستیم برای رضایت الهی تقرب به خدای متعال خشنودی قلب امام زمان عجل الله برای ترویج فرهنگ نماز تلاش کنیم.

رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین با بیان اینکه در خیلی از خانه ها چراغ نماز روشن نیست، تصریح کرد: ممکن است در خیلی خانه ها هم چراغ نماز روشن باشد اما در دلها، چراغ نماز روشن نباشد که باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ نماز در خانه ها و دلها روشن شود/ لزوم گفتمان سازی نماز در مراکز آموزشی

چراغ نماز در خانه ها و دلها روشن شود/ لزوم گفتمان سازی نماز در مراکز آموزشی