مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-28دانش

اثربخشی در تعاملات علمی بین المللی با افزایش رویت پذیری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی در چهاردهمین نشست سراسری معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و فناوری با تاکید بر اهمیت رویت پذیری، - معاون پژوهشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با تاکید بر اهمیت رویت پذیری در مباحث علمی و دانشگاهی گفت: با افزایش رویت پذیری در تعاملات علمی بین المللی اثربخشی مناسبی خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی در چهاردهمین نشست سراسری معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و فناوری با تاکید بر اهمیت رویت پذیری، گفت: این مهم در مباحث علمی یا دانشگاهی فرآیندی است که در آن یک موجودیت دانشگاهی در زیست بوم علم و پژوهش برای جوامع علمی یا جامعه یافتنی و دست یافتنی می شود.

وی با طرح این سوال که چرا رویت پذیری سودمند است؟ اظهار داشت: افزایش استناد و تاثیر افزایش امتیاز های طرفی و ارتقا و بهبود کیفیت پژوهش ها و آثار پژوهشی شبکه سازی و افزایش همکاری جایگاه بهتر در نظام های ارزیابی و برندسازی و آوازه از جمله فواید رویت پذیری است.

صالحی ادامه داد: لایه های رویت پذیری در آثار پژوهشی، نشریات، موسسات، پژوهشگران و کنشگران زیست بوم علم و پژوهش و در نهایت برای نشان دادن توان علمی و برآوردن هدف های سیاسی در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثربخشی در تعاملات علمی بین المللی با افزایش رویت پذیری

اثربخشی در تعاملات علمی بین المللی با افزایش رویت پذیری