مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:152023-02-28ورزشي

اجرای 200 عنوان برنامه همزمان با هفته جوان در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 200 عنوان برنامه برای اجرا در هفته جوان در این استان پیش بینی شده است، در این هفته در 11 شهرستان 11 جشن بزرگ برای گرامیداشت هفته جوان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 200 عنوان برنامه برای اجرا در هفته جوان در این استان پیش بینی شده است، در این هفته در 11 شهرستان 11 جشن بزرگ برای گرامیداشت هفته جوان برگزار خواهد شد.

موعود بنیادی فر 9 اسفندماه در جلسه ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هفته جوان از تاریخ 11 اسفندماه آغاز و تا 17 اسفندماه ادامه دارد، اظهار کرد: شعار هفته جوان در سال جاری جوان پرچم دار پیشرفت ایران است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: 200 عنوان برنامه برای اجرا در هفته جوان در این استان پیش بینی شده است، در این هفته در 11 شهرستان 11 جشن بزرگ برای گرامیداشت این هفته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های شاخص پیش بینی شده برای اجرا در هفته جوان در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: راه اندازی اتوبوس جوان، اجرای طرح راهیان پیشرفت برای جوانان، تجلیل از 130 جوان برتر در استان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جشنواره استانی جوان برتر ایران زمین، دیدار با خانواده شهدا، پاکسازی طبیعت و محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 200 عنوان برنامه همزمان با هفته جوان در چهارمحال و بختیاری

اجرای 200 عنوان برنامه همزمان با هفته جوان در چهارمحال و بختیاری