مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 15:102023-02-28سياسي

نگاه مسئولان به حوزه مدیریتی شبانه روزی باشد


نگاه مسئولان به حوزه مدیریتی شبانه روزی باشد تا شاهد ارتقای شاخص های امید در جامعه باشم و بین مردم حضوری چشم گیری داشته باشند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: نگاه مسئولان به حوزه مدیریتی شبانه روزی باشد تا شاهد ارتقای شاخص های امید در جامعه باشم و بین مردم حضوری چشم گیری داشته باشند.

سید محمدهادی احمدی طباء، بعدازظهر امروز(سه شنبه، 9 اسفند) در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین موضوعات شهرستان اردستان مشکلات حوزه کار و کارگری و اشتغال است که بار اصلی این موضوع متوجه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

وی افزود: وسعت شهرستان اردستان بسیار بزرگ است و طی 15 سال گذشته دیدگاه مسئولان شهرستان در صنعت تغییر کرده است و از کشاورزی و دامپروری به سمت صنایع فولاد، سیمان و ریسندگی حرکت کرده که طبیعتاً حساسیت های حوزه اشتغال را هم بیشتر کرده است.

فرماندار اردستان با اشاره به صنایع بزرگ شهرستان که بخش زیادی از اشتغال شهرستان را در بر گرفته است، گفت: بیش از 2500 نفر از اهالی شهرستان اردستان در بخش صنایع کوچک و بزرگ شهرستان مشغول کار هستند و برای سال آینده نیز تعداد قابل توجهی اشتغال جدید پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه مسئولان به حوزه مدیریتی شبانه روزی باشد

نگاه مسئولان به حوزه مدیریتی شبانه روزی باشد