مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:302023-02-28پزشكي

شفاف سازی کارانه پزشکان با ایجاد 2 سامانه در سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ایجاد 2 سامانه سپید و سامانه بررسی درخواست کارانه، به منظور شفاف سازی نحوه پرداخت کارانه پزشکان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ایجاد 2 سامانه سپید و سامانه بررسی درخواست کارانه، به منظور شفاف سازی نحوه پرداخت کارانه پزشکان خبر داد.

دکتر شاپور بدیعی با اشاره به اینکه رییس دانشگاه تاکید بسیاری بر شفاف سازی کارانه پزشکان دارد و از همین رو زیرساخت های لازم برای این موضوع فراهم شد، اظهار کرد: این اقدام با همکاری کارگروه توزیع درآمد اختصاصی دانشگاه و با تلاش همکاران مدیریت اقتصاد درمان و مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه انجام شده است.

وی ادامه داد: در نرم افزاری که به این منظور طراحی شده، همکاران پزشک در جریان تمام موارد مورد بررسی در موضوع کارانه قرار می گیرند.

هدف از راه اندازی این سامانه در واقع ایجاد شفافیت در کارنامه مالی پزشکان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در سامانه ای تحت عنوان سامانه سپید، میز کار پزشک طراحی شده و در واقع پزشک می تواند عملکرد خود را در این سامانه بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بدیعی با بیان اینکه عدم شفافیت و سوء تفاهماتی که در خصوص کارانه پرداختی پزشکان بود، با ایجاد این سامانه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی کارانه پزشکان با ایجاد 2 سامانه در سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد

شفاف سازی کارانه پزشکان با ایجاد 2 سامانه در سایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد