مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:212023-02-28سياسي

هشدار دادستان قزوین به فراریان مالیاتی/ با تخلفات قاطعانه برخورد می کنیم


در راستای حفظ حقوق عامه و همچنین حقوق دولت و بر اساس اولویت های 15 گانه ریاست قوه قضاییه در سال جاری، کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در دادستانی مرکز استان تشکیل و جلسات این کارگروه مستمر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: برخی اصناف به دلیل فرار و کتمان مالیاتی اقداماتی را برای اخذ درآمدهای خود در پیش گرفته اند، که برای شهروندان ایجاد زحمت کرده و همین امر موجب نارضایتی آنها شده است.

وی افزود: به همین خاطر و در راستای حفظ حقوق عامه و همچنین حقوق دولت و بر اساس اولویت های 15 گانه ریاست قوه قضاییه در سال جاری؛ کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در دادستانی مرکز استان تشکیل و جلسات این کارگروه مستمر برگزار شد.

دادستان قزوین تصریح کرد: عدم استقرار دستگاه کارتخوان از سوی برخی پزشکان موجب گلایه مردم شده بود که در راستای مصوبات کارگروه، جلسه توجیهی با سازمان نظام پزشکی برگزار و پزشکان مکلف به دریافت وجه به وسیله کارتخوان شدند و بدون شک در صورت دریافت گزارش مبنی بر تخلف با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: شناسایی 121 نفر از افراد و اصناف دارای فرار مالیاتی و مالیات معوق به ارش 400 میلیارد تومان یکی دیگر از اقدامات کارگروه مذکور محسوب می شود، که بر اساس پیگیری های صورت گرفته 75 میلیارد توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دادستان قزوین به فراریان مالیاتی/ با تخلفات قاطعانه برخورد می کنیم

هشدار دادستان قزوین به فراریان مالیاتی/ با تخلفات قاطعانه برخورد می کنیم