مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 14:202023-02-28اقتصادي

ماجرای تداخل نمایشگاه های شهرداری تهران چه بود؟


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت:جمعا 116 کسب و کار متشکل از 2 هزار و 600 نفر محصولات خود را در نمایشگاه زنان و تولید ملی عرضه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در نشست خبری هجدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با بیان اینکه این نمایشگاه 11 اسفند ماه برگزار می شود گفت: تلاش داریم فرصتی برای عرضه محصولات تولید شده توسط زنان تهرانی با تمرکز بر تولیدات زنان سرپرست خانوار برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال در بوستان گفتگو برگزار می شود گفت: جمعاً 116 کسب و کار متشکل از 2 هزار و 600 نفر محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می کنند.

اردبیلی گفت: در سطح شهر تهران 81 کوثر با ظرفیت هزار و 430 نفر وجود دارد و و یکی از ویژگی های ما این است که نمایشگاه غیر متمرکز است و علاوه بر بوستان گفتگو در 10 ایستگاه مترو محصولات زنان سرپرست خانوار به فروش می رسد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه محصول 4 هزار و 500 زن سرپرست خانوار در نمایشگاه به فروش می رسد گفت: در ایستگاه های مترو تجریش، شریعتی، آزادی، سرسبز، میدان ولیعصر، شهر ری، قیطریه، قائم و شادمان نیز محصولات زنان سرپرست خانوار به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تداخل نمایشگاه های شهرداری تهران چه بود؟

ماجرای تداخل نمایشگاه های شهرداری تهران چه بود؟