مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-28فرهنگي

برگزیده داستان های کورت ونه گات منتشر شد


«آنگاه که فناپذیران در خوابند» برگزیده داستان های کورت ونه گات با مقدمه دیور اگرز و ترجمه راضیه رحمانی توسط نشر نقش جهان منتشر و راهی بازار نشر شد.

- آنگاه که فناپذیران در خوابند برگزیده داستان های کورت ونه گات با مقدمه دیور اگرز و ترجمه راضیه رحمانی توسط نشر نقش جهان منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب آنگاه که فناپذیران در خوابند شامل برگزیده داستان های کورت ونه گات با مقدمه دیور اگرز نویسنده آمریکایی به تازگی با ترجمه راضیه رحمانی توسط نشر نقش جهان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کورت ونه گات (2007-1922) از مهاجران آلمانی بود که در قرن نوزدهم به آمریکا مهاجرت کردند.

او در جنگ دوم جهانی با یونیفرم پیاده نظام ارتش آمریکا در آلمان اسیر شد و شاهد یکی از خون بارترین روزهای جنگ بود: نبرد درسدن؛ نبردی که در 13 تا 15 فوریه ی 1945 روی داد، و آن طور که ونه گات در شاهکارش سلاخ خانه شماره ی پنج روایت می کند، 134 هزار نفر در این نبرد توسط جنگنده های آمریکایی و بریتانیایی کشته شدند؛ روایت ونه گات در تراژیک ترین آثارش نیز با طنزی سیاه و تلخ همراه است؛ طنزی که پیش از سلاخ خانه شماره ی پنج در گهواره گربه خود را نشان داده بود و بعدتر در صبحانه قهرمانان به شکلی دیگر… این طنز تلخ و سیاه، که از جنگ دوم با ونه گات این معلم واقعی اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیده داستان های کورت ونه گات منتشر شد

برگزیده داستان های کورت ونه گات منتشر شد