مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 13:002023-02-28اقتصادي

تامین بیش از 70 درصد تجهیزات فاز 14 توسط تولید کنندگان داخلی


مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران با اشاره به بهره برداری از فاز 14 پارس جنوبی به عنوان آخرین پالایشگاه گازی پارس جنوبی گفت: بیش از 70 درصد کل کالای مورد نیاز فاز14 پارس جنوبی از طریق تولیدکنندگان داخلی تأمین شد.

- مدیرعامل شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران با اشاره به بهره برداری از فاز 14 پارس جنوبی به عنوان آخرین پالایشگاه گازی پارس جنوبی گفت: بیش از 70 درصد کل کالای مورد نیاز فاز14 پارس جنوبی از طریق تولیدکنندگان داخلی تأمین شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا ناصح با بیان اینکه طراحی، مهندسی، نصب، اجرا و راه اندازی این پالایشگاه بطور کامل به شرکت های ایرانی واگذار شد و با کیفیت مطلوب انجام پذیرفت، اظهار کرد: تامین قطعات این فاز در داخل کشور نسبت به سایر پالایشگاه های مشابه یک رکورد جدید در استفاده از توانمندی های داخلی را نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به سابقه اجرای پروژه فازهای 6، 7، 8 و فازهای 17 و 18 پارس جنوبی و سهم 60 درصدی در پالایشگاه فاز 14 پارس جنوبی افزود: با نگاه ویژه به توانمندی شرکت های دانش بنیان داخلی و همسو با سیاست های کلی نظام برای اولین بار در فاز 14 برخی از تجهیزاتی که تا پیش از این از شرکت های خارجی بویژه اروپایی تأمین می شد به شرکت های ایرانی سفارش گذاری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بیش از 70 درصد تجهیزات فاز 14 توسط تولید کنندگان داخلی

تامین بیش از 70 درصد تجهیزات فاز 14 توسط تولید کنندگان داخلی