مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-28اجتماعي

سهم 880 نقطه حادثه خیز در وقوع 30 درصد از تصادفات و تلفات ترافیکی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تاکید کرد که اصلاح 880 نقطه پرخطر در جاده ها می تواند منجر به کاهش 30 درصدی تصادفات و تلفات شود.

- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تاکید کرد که اصلاح 880 نقطه پرخطر در جاده ها می تواند منجر به کاهش 30 درصدی تصادفات و تلفات شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه هفدهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور فراجا که امروز در سالن همایش های نورالرضا برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: کاهش تصادفات رانندگی به خصوص کاهش تصادفات مرگبار رانندگی از اولویت های پلیس برای نوروز 1402 است و جلسه امروز در همین راستا برگزار شده تا نسبت به همفکری و هم اندیشی در این خصوص اقدام شود و ما امیدواریم که در نوروز امسال شاهد کاهش تصادفات رانندگی باشیم.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی در یک سال گذشته بیش از 72 میلیون خدمت را به مردم ارائه کرده است، اظهار کرد: تمامی این خدمات با مشارکت و همراهی دستگاه های مختلف ارائه شده که ما از تمامی آنان قدردانی و تشکر می کنیم.

برابر قانون 32 دستگاه در کاهش حوادث رانندگی و مدیریت ترافیک نقش دارند که از این میان 8 دستگاه نقش اساسی و محوری را عهده دار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 880 نقطه حادثه خیز در وقوع 30 درصد از تصادفات و تلفات ترافیکی

سهم 880 نقطه حادثه خیز در وقوع 30 درصد از تصادفات و تلفات ترافیکی