مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:252023-02-28اجتماعي

واسپاری برخی مسؤولیت ها به دانش آموزان/حضور تشکل های دانش آموزی در مدارس غیردولتی


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به تحصیل 2 میلیون و 200 هزار دانش آموز در قالب 18 هزار مدرسه غیردولتی و تحصیل 8.

- رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به تحصیل 2 میلیون و 200 هزار دانش آموز در قالب 18 هزار مدرسه غیردولتی و تحصیل 8.

5 درصد دانش آموزان در مدارس هیأت امنایی، گفت: آمادگی داریم تشکل های دانش آموزی در مدارس غیردولتی و همچنین هیأت امنایی بیشتر فعال باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تفاهم نامه همکاری سازمان مدارس غیردولتی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور روسای دو مجموعه منعقد شد.

احمد محمود زاده با بیان اینکه امور تربیتی طی سال های گذشته با چالش هایی مواجه بوده و در مقطعی، بدون اینکه سایر مؤلفه های تأثیرگذار در این فرآیند در نظر گرفته شود، این نهاد تربیتی و تأثیرگذار تعطیل شد، افزود: از زمان احیای امور تربیتی، تلاش های بسیار شده است اما امور تربیتی نیاز به بازنگری در فرایند اجراست چرا که در زیست بوم جدید نیازها، سبک ها و علایق دانش آموزان متفاوت شده است.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، اضافه کرد: با ارائه مفهومی سند تحول که به صورت مدرسه ای در حال تدوین است، این مأموریت ها بیشتر مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واسپاری برخی مسؤولیت ها به دانش آموزان/حضور تشکل های دانش آموزی در مدارس غیردولتی

واسپاری برخی مسؤولیت ها به دانش آموزان/حضور تشکل های دانش آموزی در مدارس غیردولتی