مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-28دانش

اولین جشنواره نوآوری و فناوری به مجموعه جشنواره خوارزمی اضافه شد


رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران گفت: با توجه به شعار سال اولین جشنواره نوآوری و فناوری به مجموعه این جشنواره بین المللی و جشنواره جوان خوارزمی اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر فرایند برگزاری آن تثبیت شده است، افزود: همچنین جشنواره جوان خوارزمی از سال 1378 و با هدف حمایت از جامعه جوان علمی برگزار شده است.

به گفته رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، از امسال نیز به پیشنهاد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و با توجه به شعار سال اولین جشنواره نوآوری و فناوری به مجموعه این جشنواره بین المللی و جشنواره جوان خوارزمی اضافه شد.

زمانیان با اشاره به بانک اطلاعات برگزیده های این جشنواره ها طی 36 سال گذشته خاطر نشان کرد: تعامل با 200 دانشمندان ایرانی و خارجی از 50 کشور جهان و حمایت 100 نهاد ملی و خصوصی شاخص از این جشنواره خوارزمی نشان از اعتبار و اثرگذاری جشنواره های خوارزمی است.

رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران و معاون وزیر علوم، ادامه داد: امسال در مجموع 584 طرح به دبیرخانه جشنواره از سوی محققان ایرانی و خارجی ارسال شد که در نهایت 13 طرح از این میان توسط هیأت داوران برگزیده شد.

وی ادامه داد: از این تعداد 5 طرح در جشنواره بین المللی خوارزمی، 4 طرح در جشنواره جوان خوارزمی و 4 طرح در جشنواره فناوران و نوآوری خوارزمی انتخاب و امروز با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره نوآوری و فناوری به مجموعه جشنواره خوارزمی اضافه شد

اولین جشنواره نوآوری و فناوری به مجموعه جشنواره خوارزمی اضافه شد