مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 12:052023-02-28سياسي

ششمین اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی برگزار می شود


رییس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی از برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز خبر داد و گفت: این برنامه ظرفیت های استان برای میزبانی اجلاس سراسری نماز را به نمایش می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا احمدی فر صبح سه شنبه در نشست شورای اقامه نماز خراسان شمالی از برگزاری ششمین اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: این اجلاس در ماه مبارک سال آینده به میزبانی بجنورد برگزار می شود.

رییس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی اجلاس استانی نماز را مقدمه ای برای اجلاس سراسری نماز دانست و گفت: با باشکوه برگزار کردن این اجلاس توانایی ها و ظرفیت های استان خراسان شمالی برای میزبانی اجلاس سراسری نماز به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: برگزاری اجلاس استانی نماز به میزبانی بجنورد یک اقدام ارزشمند فرهنگی است و آثار و برکات فراوانی برای استان به همراه دارد.

وی با تأکید بر هر چه باشکوه برگزار کردن این اجلاس، ادامه داد: برگزاری باشکوه، پرقدرت و پررنگ این اجلاس در استان حرکت عظیمی در زمینه نماز است و سبب تقویت پایه های معنوی در استان می شود.

حجت الاسلام احمدی فر تصریح کرد: تقویت پایه های معنوی در استان به ویژه ترویج و تقویت فرهنگ نماز در جامعه باعث کاهش بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی برگزار می شود

ششمین اجلاس استانی نماز در خراسان شمالی برگزار می شود