مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-28سياسي

اهدای جهیزیه به 1000 زوج جوان در فارس


رییس سازمان بسیج سازندگی فارس از اهدای جهیزیه به هزار زوج جوان این استان همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج سازندگی فارس از اهدای جهیزیه به هزار زوج جوان این استان همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان خبر داد.

اسماعیل قزل سفلی سه شنبه 9 اسفند به خبرنگاران گفت: به همت قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای کمک به ازدواج آسان بنا داریم در مرحله اول 1000 سری جهیزیه به زوج های جوان مناطق کم برخوردار و محروم اهداء کنیم.

قزل سفلی خاطرنشان کرد که مراسم آغازین این طرح به میزبانی شیراز و حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و با حضور میهمانان استانی و کشوری به ویژه سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران، برگزار خواهد شد.

او با اشاره به آغاز این طرح در سراسر فارس همزمان با مناسبت های اعیاد شعبانیه بویژه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، افزود: این جهیزیه ها در شیراز توسط قرارگاه احمد بن موسی (ع) و نواحی مقاومت 6 گانه شهر شیراز و با همکاری گروه های جهادی توزیع خواهد شد و در سطح شهرستان های فارس نیز توسط مجموعه خدمت رسانی و مردم یار بسیج سازندگی نواحی مقاومت انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جهیزیه به 1000 زوج جوان در فارس

اهدای جهیزیه به 1000 زوج جوان در فارس