مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-28اقتصادي

شهر صدرا به زودی صاحب استخر سرپوشیده می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ابراز امیدواری کرد که کار تکمیل استخر سرپوشیده مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شهر جدید صدرا، طی 2 ماه آینده تمام و این استخر آماده بهره برداری شود.

- وحید خداپرست سه شنبه 9 اسفند در حاشیه بازدید از مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران شهر جدید صدرا، به خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی استخر سرپوشیده این مجموعه، سال 89 آغاز شد، اما طی 11 سال تنها حدود 60 درصد و بطور میانگین هرسال حدود 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

خداپرست افزود: باتوجه به مشکلات عدیده شهروندان صدرا و کمبود سرانه ورزشی در این شهر، از یکسال قبل کار ادامه روند ساخت و تکمیل استخر سرپوشیده، با جدیت و تمرکز بیشتری پیگیری و دنبال شده است.

او با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این مجموعه اکنون به 93 درصد رسیده است، گفت: 10 میلیارد و 100 میلیون تومان تاکنون برای تکمیل استخر سرپوشیده کارگران صدرا هزینه شده و پیش بینی می شود حدود 6 میلیارد و 400 میلیون تومان بودجه دیگر نیز تا بهره برداری کامل آن نیاز است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس عنوان کرد: تلاش داریم عملیات اجرایی تکمیل استخر سرپوشیده کارگران شهر جدید صدرا برای خدمات رسانی به جامعه هدف در غرب کلانشهر شیراز و صدرا تا اردیبهشت 1402 به اتمام برسد و این مجموعه در هفته کارگر سال آتی به بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر صدرا به زودی صاحب استخر سرپوشیده می شود

شهر صدرا به زودی صاحب استخر سرپوشیده می شود