مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-28اقتصادي

سخنگوی تعزیرات: ارز کالای مورد نیاز عامه مردم نیست


سخنگوی تعزیرات درباره صرافی هایی که از فروش ارز امتناع می کنند، گفت: در مورد عدم فروش ارز ما مبنایی نداریم که با آنها برخورد کنیم زیرا ارز یک کالای مورد نیاز عامه مردم نیست که اگر صرافی ها از فروش ارز امتناع کنند با آنها برخورد کنیم.

- سخنگوی تعزیرات درباره صرافی هایی که از فروش ارز امتناع می کنند، گفت: در مورد عدم فروش ارز ما مبنایی نداریم که با آنها برخورد کنیم زیرا ارز یک کالای مورد نیاز عامه مردم نیست که اگر صرافی ها از فروش ارز امتناع کنند با آنها برخورد کنیم.

محمدعلی اسفنانی در گفت و گو با ایسنا، درباره تخلفات مربوط به حوزه ارز گفت: در حوزه تخلفات ارز، قاچاق ارز به ما مربوط می شود زیرا بیشترین پرونده های تشکیل شده در حوزه ارز، قاچاق ارز است که به دو صورت انجام می شود؛ یک بخشی از آن در زمان ورود به کشور است که مسافر به همراه خود ارز وارد کشور می کند و بخش دیگر این است که مسافر از اینکه ارز همراهش است را بازگو نمی کند که تخلف است.

همچنین هنگام خروج از مرزهای دریایی و زمینی و هوایی همراه داشتن مازاد ارزی که مقدارش تعیین و مشخص شده، تخلف است.

مثلا در مرزهای زمینی اعلام شده که تا 5 هزار یورو و معادل آن ارزهای دیگر مجاز است که مسافر همراه خود ببرد و همچنین در مرزهای هوایی تا 10 هزار یورو می توانند مسافران همراه خود داشته باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی تعزیرات: ارز کالای مورد نیاز عامه مردم نیست

سخنگوی تعزیرات: ارز کالای مورد نیاز عامه مردم نیست