مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-28سياسي

ضرورت ساماندهی دستفروشان در سنندج


مجموعه شهرداری ظرفیت های مختلفی دارد که باید با برنامه ریزی از آنها استفاده کند اما تاکنون از این مهم برای مدیریت دستفروشان استفاده نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عسکری صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی دستفروشان سنندج که با حضور مسئولان و نمایندگانی از اصناف و بازاریان سنندج در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: عمده مشکلات مربوط به دست فروشان از قبل ها بوده و مختص الان و یا مختص شهر سنندج نیست.

وی افزود: موضوع دستفروشی پدیده ای چندوجهی است و عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند که باید همه این عوامل در تصمیم گیری ها مد نظر قرار گیرد.

وی از مدیریت شهری و شهرداری در بحث مقابله با وانت بارها و دستفروشان شهر به ویژه پیاده راه فردوسی سنندج گلایه کرد و گفت: مدیریت شهری باید برای مقابله با این موضوعات برنامه داشته باشد و نباید منفعلانه عمل کند.

عسکری با اشاره به اینکه ساماندهی دستفروشان وظیفه ذاتی شهرداری است، یادآور شد: اگر شهرداری همانند بحث جمع آوری وانت بارهای بلوار ارشاد که عملی موفق بود، سایر نقاط را نیز ساماندهی کند دیگر شاهد ایجاد تاناکورا نخواهیم بود.

فرماندار سنندج اذعان داشت: مجموعه شهرداری ظرفیت و پتانسیل های مختلفی دارد که باید با برنامه ریزی از آنها استفاده کند اما تاکنون از تمام ظرفیت خود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی دستفروشان در سنندج

ضرورت ساماندهی دستفروشان در سنندج