مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-28اقتصادي

ناصحی: همه پرداختی های بیمه سلامت به روز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی ناصحی روز سه شنبه در اجلاس مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت که در این سازمان برگزار شد، افزود: - مدیرعامل سازمان بیمه و سلامت ایران گفت: همه پرداختی های بیمه سلامت در نظام پرداخت به روز است همچنین مطالبات داروخانه ها در اجرای طرح دارویار امروز (سه شنبه 9 اسفند) پرداخت می شود و تاخیری در پرداخت ها نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی ناصحی روز سه شنبه در اجلاس مدیران ارشد سازمان بیمه سلامت که در این سازمان برگزار شد، افزود: 6 میلیون و 458 هزار نفر در سه دهک پایین در سال جاری رایگان بیمه سلامت شدند که از مهمترین اقدامات موثر دولت سیزدهم است.

وی اظهارداشت: با حمایت مسئولان نظام سلامت، در سال جاری برنامه های موثری برای حمایت از مردم انجام شده است همچنین بیمه سلامت بیش از 10 میلیون نفر نیز تمدید شده است.

ناصحی ابراز امیدواری کرد با همکاری مجلس و دولت با توجه شرایط اقتصادی، سال آینده دهک های بیشتری زیر پوشش بیمه قرار گیرند تا در اجرای پزشک خانواده مشکلی ایجاد نشود.

وی با اشاره به برخوردی بیماران از حمایت های هزینه ای در درمان زیر پوشش صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج، گفت: 31 بسته خدمتی در صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج بارگذاری شده و قرار است این رقم به 50 بسته خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناصحی: همه پرداختی های بیمه سلامت به روز است

ناصحی: همه پرداختی های بیمه سلامت به روز است