مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-28اجتماعي

بهار پیش رو و فرصت خاطره سازی با آبگرم استان سمنان


استان سمنان جدای از جاذبه های متنوع گردشگری و تاریخی و استعدادهای بی بدیل تاریخی و معدنی، سرزمین فرصت ها است فرصت هایی که گاه، بلااستفاده مانده و یا آنگونه که باید از ظرفیت های آنها بهره گرفته نشده است.

- "بهار پیش رو" و فرصت خاطره سازی با آبگرم استان سمنان ایسنا/سمنان استان سمنان جدای از جاذبه های متنوع گردشگری و تاریخی و استعدادهای بی بدیل تاریخی و معدنی، سرزمین فرصت ها است فرصت هایی که گاه، بلااستفاده مانده و یا آنگونه که باید از ظرفیت های آنها بهره گرفته نشده است.

چشمه های آبگرم و معدنی از جمله این فرصت ها است که با وجود برخورداری چند نقطه استان سمنان از آن کمتر در سطح گسترده مورد استفاده قرار گفته است.

چشمه آبگرم در شهرستان سرخه و در چند کیلومتری یکی از پرترددترین راه های کشور می تواند به اقتصاد گردشگری در استان جان دوباره ای ببخشد.

این منطقه گردشگری ، ظرفیت ارتقا به یک شهر گردشگری را داشته و در صورت ایجاد زیرساخت های گردشگری و هتلینگ و معرفی توانمندی های آن می تواند در کنار دیگر پتانسیل های توریسم درمانی در استان، این استان چهارفصل را به مرکزی برای علاقه مندان این حوزه تبدیل کند.

به هر حال بهترین موعد برای بهره مندی از آبگرم ،فصل بهار است و حالا که در چند قدمی بهار دیگری از طبیعت هستیم، اگر قصد سفر به استان سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار پیش رو و فرصت خاطره سازی با آبگرم استان سمنان

بهار پیش رو و فرصت خاطره سازی با آبگرم استان سمنان