مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:272023-02-28ورزشي

نقش صدا و سیما در احیاء هویت فرهنگ شیراز ضروری است


رییس سازمان صدا و سیما مرکز فارس گفت: معرفی آیین های شیراز یکی از دغدغه های سازمان صدا و سیما است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمد پهلوانیان در نشستی با معاونین و رؤسای ادارات سازمان فرهنگی شهرداری شیراز بر احیاء هویت فرهنگ شیراز و بازخوانی تاریخ و معرفی مشاهیر و میراث ناملموس این شهر تأکید کرد.

وی اظهار داشت: باتوجه به فرهنگ و تمدن غنی شهر شیراز و استان فارس و نخبگان آن معرفی این داشته ها در سطح ملی و بین المللی برنامه ریزی شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس اضافه کرد: شهر شیراز در برخی از حوزه ها بی نظیر و در برخی دیگر از حوزه ها کم نظیر است و باتوجه به ظرفیت های خوبی که در شبکه های مختلف وجود دارد نیاز است تا ظرفیت های این کلانشهر به صورت گسترده تری معرفی شود.

  رییس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز نیز  بر معرفی و تبلیغ فرهنگ کلانشهر شیراز و جایگاه آن در سطح منطقه و بین الملل که باید به صورت گسترده انجام شود، تأکید کرد.

  محمدعلی چوبینی افزود: این دیدار در راستای هماهنگی میان سازمان ها به جهت اجرای برنامه های فرهنگی و معرفی شیراز تدارک دیده شد.

  رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز همچنین بر احیاء هویت فرهنگ شیراز و بازخوانی تاریخ و معرفی مشاهیر و میراث ناملموس این شهر تأکید کرد و نقش صدا و سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش صدا و سیما در احیاء هویت فرهنگ شیراز ضروری است

نقش صدا و سیما در احیاء هویت فرهنگ شیراز ضروری است