مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:252023-02-28سياسي

سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی معرفی شد


حجت الاسلام و المسلمین امیررضا دهقانی نیا با دریافت ابلاغ خود از رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی معرفی شد.

- حجت الاسلام و المسلمین امیررضا دهقانی نیا با دریافت ابلاغ خود از رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تکریم، تودیع و معارفه سرپرست مجتمع قضایی شهید بهشتی با حضور جعفری رییس کل محاکم تهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین امیر رضا دهقانی نیا با دریافت ابلاغ خود از رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی معرفی شد.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در این مراسم ضمن تبریک ایام و اعیاد مبارک ماه مبارک شعبان در جمع همکاران قضایی و اداری مجتمع قضایی شهید بهشتی با اشاره به حدیثی از حضرت علی علیه السلام گفت: آن حضرت در نامه ای به اشعث بن قیس می نویسد، مدیریت و حکمرانی برای تو طعمه نیست و این مسئولیت امانتی در گردن تو است.

یحیی جعفری بیان کرد: بنابر همین فرمایش ما در هر جایگاهی قرار داریم باید به تعهدات خود درست عمل کنیم و پاسخگو و امانتدار خوبی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی معرفی شد

سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید بهشتی معرفی شد