مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:092023-02-28سياسي

مدیریت شهری سنندج در ساماندهی دستفروشان منفعلانه عمل نکند


فرماندار سنندج از مدیریت شهری و شهرداری در بحث مقابله با وانت بارها و دستفروشان شهر خاصتا پیاده راه فردوسی سنندج گلایه کرد و گفت: مدیریت شهری باید برای مقابله با این موضوعات برنامه داشته باشد و نباید منفعلانه عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی دستفروشان سنندج که با حضور مسوولان و نمایندگانی از اصناف و بازاریان سنندج در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: عمده مشکلات مربوط به دست فروشان از قبل ها بوده و مختص الان و یا مختص شهر سنندج نیست.

فرماندار سنندج تصریح کرد: موضوع دستفروشی پدیده ای چندوجهی است و عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند که باید همه این عوامل در تصمیم گیری ها مد نظر قرار گیرد.

وی از مدیریت شهری و شهرداری در بحث مقابله با وانت بارها و دستفروشان شهر خاصتا پیاده راه فردوسی سنندج گلایه کرد و گفت: مدیریت شهری باید برای مقابله با این موضوعات برنامه داشته باشد و نباید منفعلانه عمل کند.

عسکری با اشاره به اینکه ساماندهی دستفروشان وظیفه ذاتی شهرداری است، یادآور شد: اگر شهرداری همانند بحث جمع آوری وانت بارهای بلوار ارشاد که عملی موفق بود، سایر نقاط را نیز ساماندهی کند دیگر شاهد ایجاد تاناکورها نخواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری سنندج در ساماندهی دستفروشان منفعلانه عمل نکند

مدیریت شهری سنندج در ساماندهی دستفروشان منفعلانه عمل نکند