مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-28سياسي

نماینده مجلس: نمی توانیم مقابل تکنولوژی بایستیم


یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: آیا اگر برخی افراد از فضای مجازی و اینترنت استفاده نادرست دارند ما باید کشور را از فضای مجازی و اینترنت محروم کنیم یا با آموزش های صحیح بستری مناسب ایجاد کرده و از تکنولوژی برای اثبات حقانیت خود استفاده کنیم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احمد علیرضا بیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت رفع فیلترینگ باتوجه به آرام شدن فضای کشور، بیان کرد: اینترنت و فضای مجازی لازمه دموکراسی است.

برای آگاه کردن مردم ما به این دو نیاز داریم.

در شرایطی که مردم احتیاج دارند با یکدیگر صحبت کرده و بعد صدای خود را به گوش مسئولان برسانند، اینترنت بدیهی ترین ابزار برای انجام این کار در سطح دنیا است.

وی در ادامه اظهار کرد: ممکن است استفاده های نادرستی نیز از اینترنت شود و تبعات نامناسبی هم به دنبال داشته باشد.

اما آیا اگر یک بچه از روی نادانی میخ را در پریز برق فرو کرد و دچار برق گرفتگی شد، راهکار این است که برق را قطع کنیم؟ آیا اگر برخی افراد از فضای مجازی و اینترنت استفاده نادرست دارند ما باید کشور را از فضای مجازی و اینترنت محروم کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا باید در تاریکی زندگی کرد چون یک کودک دچار برق گرفتگی شده است یا باید از ضامن ها و حفاظت هایی استفاده کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: نمی توانیم مقابل تکنولوژی بایستیم

نماینده مجلس: نمی توانیم مقابل تکنولوژی بایستیم