مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:522023-02-28سياسي

حضور 1850 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در اردوی راهیان نور


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور 1850 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در اردوی راهیان نور خبر داد.

- سعادت صالحی نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهمیی با تبریک روز جانباز و پاسدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 446 شهید دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از برکات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی وجود نسل جوان با اتکا به ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

صالحی نیا افزود: دانش آموزان استان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان بازدید خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اردوی راهیان نور به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی و یکی از مهمترین اردو های تربیتی برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با رشادت ها و حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال 750 نفر پسر و بیش از 1100 نفر دختر از سراسر استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس (جنوب کشور) در قالب راهیان نور اعزام شدند.

صالحی نیا با اشاره به اینکه تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نسل جدید در جنگ قابل مشاهده است و دشمن در این رابطه از هیچ کاری برای پیشبرد اهداف خود فروگذاری نمی کند گفت: داشتن ظرافت های کاری در برقراری ارتباط و تربیت نسل جدید از ضروریات است و تربیت دانش آموزان اخلاق مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 1850 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در اردوی راهیان نور

حضور 1850 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در اردوی راهیان نور