مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:202023-02-28حوادث

دستگیری سارقان متواری و کشف اموال مسروقه در کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 51 نفر سارق متواری و تحت تعقیب و کشف 180 فقره انواع سرقت در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 51 نفر سارق متواری و تحت تعقیب و کشف 180 فقره انواع سرقت در این استان خبر داد.

سردار کیقباد مصطفایی در بیان جزییات این خبر اظهارکرد: همزمان با سراسر کشور و در پی ابلاغ اجرای طرح مبارزه با انواع سرقت های خرد و مهم در سطح استان پیگیری موضوع با هماهنگی قضایی به صورت ویژه در دستور کار مجموعه انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس آگاهی و کوپ های مرکز استان و شهرستان های تابعه در مدت اجرای این طرح 51 نفر سارق 6 مالخر را دستگیر کردند.

مصطفایی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به 180 فقره انواع سرقت اعم از سیم، کابل برق، قطعات خودرو، لوازم خانگی، احشام، کیف قاپی و.

اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان همکاری همه جانبه و به موقع مردم با مجموعه انتظامی را از جمله عوامل تاثیر گذار در پیشگیری از وقوع جرایم برشمرد و بیان کرد: پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان متواری و کشف اموال مسروقه در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری سارقان متواری و کشف اموال مسروقه در کهگیلویه و بویراحمد