مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 09:192023-02-28سياسي

اقدامات مقطعی کمکی به پیشرفت چهارمحال و بختیاری نمی کند/ ظرفیت گردشگری را دریابیم


نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای توسعه چهارمحال و بختیاری نیازمند یک نقشه و طرح جامع هستیم و اقدامات مقطعی نمی تواند کمکی به پیشرفت استان کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری شب گذشته در برنامه خانه ملت شبکه استانی چهارمحال و بختیاری گفت: ما برای توسعه چهارمحال و بختیاری نیازمند یک نقشه و طرح جامع هستیم و اقدامات مقطعی نمی تواند کمکی به پیشرفت استان بکند.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای توسعه چهارمحال و بختیاری نیازمند یک فکر منسجم، اندیشه درست، طرح راهبردی و درازمدت هستیم.

مغفول ماندن حوزه گردشگری در استان وی با اشاره به اینکه حوزه گردشگری در چهارمحال و بختیاری مغفول مانده است، افزود: مسئولان گردشگری هر چه سریع تر طرح جامع گردشگری استان را تدوین کنند.

جعفری عنوان کرد : طبیعت بکر و شرایط عالی آب و هوایی استان ما در کشور بی نظیر است اما تاکنون اقدام شایسته ای در حوزه گردشگری انجام نشده است.

وی اضافه کرد: 2 سال است که مسئولان گردشگری مشغول آماده سازی طرح جامع گردشگری هستند اما تاکنون خروجی نداشته است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان ما تالاب های بی نظیری وجود دارد که پیگیر آن هستیم که اقتصاد و معیشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مقطعی کمکی به پیشرفت چهارمحال و بختیاری نمی کند/ ظرفیت گردشگری را دریابیم

اقدامات مقطعی کمکی به پیشرفت چهارمحال و بختیاری نمی کند/ ظرفیت گردشگری را دریابیم