مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 08:502023-02-28دانش

جزییات ثبت نام دو وام پرتقاضای دانشجویی اعلام شد


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز رسمی ثبت نام وام تحصیلی و وام شهریه از 15 اسفند خبر داد و گفت: ثبت نام مابقی وام ها احتمالا بعد از تعطیلات نوروز صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر مسعود گنجی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب و با اعلام اینکه طراحی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان به اتمام رسیده و در مرحله آزمایشی ارائه خدمات دانشجویی هستیم، اظهار کرد: زمان ثبت درخواست وام دانشجویی با تاخیر همراه است.

وی خاطرنشان کرد: در حال انتقال به سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم هستیم و سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان باید یک هفته به صورت آزمایشی فعالیت کند تا اگر ایراداتی دارد بتوانیم آن ها را برطرف کنیم که البته تا به امروز فعالیت آزمایشی سامانه بدون مشکل بوده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم یادآور شد: حدود دو هفته ای است که بازپرداخت وام های ما از طریق سامانه جدید آغاز شده است و تمامی ایرادات این حوزه نیز رفع شده و فعلا با مشکلی مواجه نیستیم.

بر این اساس دانشجویان می توانند دفترچه ها و تسویه حساب های خود را دریافت کنند.

گنجی افزود: ما آموزش های لازم را برای نحوه کار با سامانه فوق به دانشگاه های دولتی ارائه داده ایم و این آموزش ها تا پایان هفته به مراکز آموزش عالی غیردولتی نیز داده خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام دو وام پرتقاضای دانشجویی اعلام شد

جزییات ثبت نام دو وام پرتقاضای دانشجویی اعلام شد