مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اسفند 1401 ساعت 01:062023-02-27اقتصادي

90 درصد افراد شاغل پتروشیمی دهلران بومی هستند


در حال حاضر حدود 2 هزار و 69 نفر در پتروشیمی دهلران مشغول به کار هستند که از این میزان 63 درصد نیروهای بومی استان ایلام هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز مصطفی درگاه مدیر سایت پتروشیمی دهلران در جمع خبرنگاران گفت: پتروشیمی دهلران در زمینی به مساحت 200 هکتار در دو فاز تعریف شده است.

  وی افزود: خوراک فاز اول از ان جی ال 1300 دهلران با فاصله 550 کیلومتر تامین می شود و همچنین آب پروژه به میزان 21 میلیون متر مکعب از سد مخرجی دویرج و برق مورد نیاز پروژه از نیروگاه صبا دهلران که داخل پلان وجود دارد تامین می شود.

  مدیر سایت پتروشیمی دهلران گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی فاز اول 40 درصد است که محصولاتی از قبیل اتیلن به میزان 620 هزار تن، پلی پروپیلن 140 هزار تن، نفت کوره 49 هزار تن و بنزین پیرولین 43 هزار تن تولید می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 2 هزار و 69 نفر در پتروشیمی دهلران مشغول به کار هستند افزود: میزان 63 درصد از این تعداد نیروهای بومی استان ایلام و شهرستان دهلران هستند و امیدواریم با وجود جبهه های کاری صنایع پایین دستی این میزان در سال آینده رشد داشته و بخشی از بیکاری منطقه را کاهش دهد.

پایان پیام 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد افراد شاغل پتروشیمی دهلران بومی هستند

90 درصد افراد شاغل پتروشیمی دهلران بومی هستند