مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:052023-02-27سياسي

دشمنان با انقلابی که پسوند اسلامی دارد مشکل دارند


دشمنی دشمنان با انقلابی است که پسوند اسلامی دارد و از هر ابزاری برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کنند اما همواره با شکست مواجه می شوند.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی قوه قضاییه گفت: دشمنی دشمنان با انقلابی است که پسوند اسلامی دارد و از هر ابزاری برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کنند اما همواره با شکست مواجه می شوند.

ناصر سراج دوشنبه هشتم اسفندماه 1401 در جلسه شورای اداری شهرستان زرندیه با تاکید بر بررسی میدانی مشکلات به عنوان رویکرد قوه قضاییه اظهار کرد: بسیاری از مشکلات را می توان در سطح شهرستان یا استان با همدلی و هم افزایی برطرف کرد اما برخی مشکلات که نیازمند تصمیم گیری در سطح کلان کشور است در سفرهای استانی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در ادامه به کمبود نیرو در دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: ایجاد سازوکاری به منظور برطرف کردن کمبود نیروی انسانی در دستور کار قرار دارد تا بتوان فشاری که بر روی دستگاه قضایی و سایر دستگاه های اجرایی به لحاظ کمبود نیرو وجود دارد را برطرف کرد.

معاون سیاسی قوه قضاییه در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمنان نظام با راه اندازی اغتشاشات اخیر به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند که با شکست مواجه شدند و امروز با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد نارضایتی هستند که این توطئه هم محکوم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با انقلابی که پسوند اسلامی دارد مشکل دارند

دشمنان با انقلابی که پسوند اسلامی دارد مشکل دارند