مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 21:022023-02-27اقتصادي

رونق پرورش ماهی های آکواریومی در خراسان جنوبی


مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و هفتصد هزار قطعه ماهی زینتی امسال در آکواریوم های خراسان جنوبی تولید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی سورگی، مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تولید یک میلون و 700 هزار قطعه ماهی زینتی در استان اظهارداشت: این تعداد ماهی زینتی در استان 25 میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش دارد.

وی افزود: بیشترین تولید ماهی زینتی استان به قاینات اختصاص دارد که تولیدات این شهرستان به خراسان رضوی نیز ارسال می شود.

وی گفت: ماکرو زرد، فلاور هورن، دماسونی، دیسکس، ماکرو آبی، ماکرو سفید، گوپی نژاد های متفاوت، دم شمشیری، مولی، فایتر، کوی، زبرا، آنجل، سوروم از انواع ماهی های زینتی تولید شده در استان است.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: هچنین چهل هزار قطعه ماهی قرمز شب عید به ارزش800 میلیون تومان تولید شده است.

به گفته وی ماهی زینتی خراسان جنوبی در واحد سنتی و صنعتی پرورش می یابد و استخر ماهی گرمابی و استخر ماهی سردابی در خراسان جنوبی فعال است.

همچنین ماهی های زینتی تولیدی خراسان جنوبی در داخل استان و همچنین به استان های تهران و خراسان رضوی برای فروش اسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق پرورش ماهی های آکواریومی در خراسان جنوبی

رونق پرورش ماهی های آکواریومی در خراسان جنوبی