مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 20:472023-02-27ورزشي

ضرورت توجه مسئولان به حوزه ورزش و جوانان/ هیئت های ورزشی صاحب سالن می شوند


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: این حوزه باید بیش از پیش مورد توجه مسوولان ملی و استانی قرار گیرد تا هیئت های ورزشی بتوانند در معرفی ورزشکاران به تیم های ملی نقش آفرینی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، خسرو قمری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان امروز در گردهمایی بزرگ خانواده ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: اجرای طرح آمایش سرزمینی و استعدادیابی ورزشی می تواند زمینه شناسایی پدیده های نخبگانی را فراهم سازد.

وی افزود: پراکندگی جمعیتی و قربت جغرافیایی خراسان جنوبی می طلبد تا مسئول ورزشی نیازمندی های ساختاری و امکاناتی استان را احصاء و الویت بندی کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت های بالقوه تعاملات سازمانی و توانمندی سرمایه ای نیروی انسانی خراسان جنوبی می توان میزبانی رویدادهای ملی را  در استان مهیا کرد و نخبگان ورزشی را پرورش داد.

قمری با تاکید بر توسعه ورزش قهرمانی و پرورش نخبگان ورزشی در خراسان جنوبی یادآور شد: توجه به توسعه ورزش های همگانی و برگزاری دوره های آموزشی در استان مربیگری می تواند شاخص های سلامتی و نشاط اجتماعی را رونق دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه مسئولان به حوزه ورزش و جوانان/ هیئت های ورزشی صاحب سالن می شوند

ضرورت توجه مسئولان به حوزه ورزش و جوانان/ هیئت های ورزشی صاحب سالن می شوند