مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 20:352023-02-27ورزشي

شناسایی استعدادهای ورزشی براساس آمایش سرزمین در اولویت برنامه هاست


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: لازم است براساس آمایش سرزمین، شناسایی استعدادهای ورزشی و قهرمان پروری در استان با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: لازم است براساس آمایش سرزمین، شناسایی استعدادهای ورزشی و قهرمان پروری در استان با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

خسرو قمری، امروز دوشنبه 8 اسفند در گردهمایی بزرگ خانواده ورزش و جوانان خراسان جنوبی همراه با معرفی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای ورزشی که در خراسان جنوبی وجود دارد این استان می تواند براساس آمایش سرزمین میزبان برخی مسابقات ورزشی باشد که بودجه کمتری نیاز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه آمایش سرزمین در هر استان به شناسایی استعدادهای نخبه در حوزه ورزش کمک می کند، افزود: حمایت از ورزش همگانی و رفع مشکلات جوانان از دغدغه های وزارت ورزش و جوانان است.

قمری گفت: لایحه ای به هیات دولت تقدیم می شود تا اماکن ورزشی که نیاز است، بدون سیاست های برنامه ماده 88 در اختیار هیات های ورزشی قرار گیرد و آن ها بتوانند در ساختار قهرمانی خود فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی استعدادهای ورزشی براساس آمایش سرزمین در اولویت برنامه هاست

شناسایی استعدادهای ورزشی براساس آمایش سرزمین در اولویت برنامه هاست