مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 20:002023-02-27سياسي

سیاست قوه قضاییه بررسی میدانی مشکلات مردم است


معاون سیاسی قوه قضاییه بررسی میدانی مشکلات مردم را اولویت دستگاه قضا دانست و گفت: بررسی میدانی مشکلات مردم موجب اشراف و شناخت بیشتر مسئولان نسبت به مطالبات خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی قوه قضاییه بررسی میدانی مشکلات مردم را اولویت دستگاه قضا دانست و گفت: بررسی میدانی مشکلات مردم موجب اشراف و شناخت بیشتر مسئولان نسبت به مطالبات خواهد شد.

ناصر سراج دوشنبه هشتم اسفندماه 1401 در جریان سفر به شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست قوه قضاییه حضور ریاست، معاونین و شورای قضایی در تمامی استان های کشور است تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و مشکلات در جلسات شورای قضایی مطرح و برای برطرف کردن آنها تصمیم گیری شود.

وی افزود: برخی از این مشکلات در شهرستان ها و استان های کشور بررسی و برخی دیگر هم برای پیگیری به سازمان ها و وزارتخانه های مربوطه ارجاع می شود.

وی در خصوص برخی مشکلات در دادگستری شهرستان بویژه ساختمان دستگاه قضایی زرندیه گفت: در خصوص ساختمان های دادگستری و دادسرای شهرستان زرندیه در جلسه شورای قضایی تصمیم گیری خواهد شد.

معاون سیاسی قوه قضاییه در بدو ورود به شهرستان زرندیه به گلزار شهدای شهر مامونیه رفت و با اهدای گل از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست قوه قضاییه بررسی میدانی مشکلات مردم است

سیاست قوه قضاییه بررسی میدانی مشکلات مردم است