مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 19:152023-02-27ورزشي

ایده پردازی های جوانان در حل مشکلات کشور کارگشا است


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات جوانان در بخش های مختلف گفت: ایده پردازی های جوانان در حل مشکلات کشور کارگشا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریبرز عزت دوست عصر دوشنبه در کارگروه اشتغال، سرمایه گذاری و جوانان شفت، اظهار کرد: دولت سیزدهم برای اشتغال و ازدواج جوانان دغدغه و برنامه دارد.

وی با تاکید بر اولویت گذاری امورات جوان در بخش های مختلف، افزود: در دولت سیزدهم منفی گرایی معنا ندارد و باید با تفکر جهادی و انقلابی در راستای حل مشکلات جوانان گام برداشت.

معاون امور جوانان ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر انسجام بخشی برنامه های هفته جوان در استان، بیان کرد: برگزاری برنامه های هفته جوان در گیلان با اولویت قرار دادن حل مشکلات این بخش مد نظر باشد.

عزت دوست از تجلیل جوانان برتر گیلان خبر داد و اضافه کرد: گیلان ظرفیت نخبگانی خوبی در بخش جوانان دارد که بهره گیری از این ظرفیت ها مورد تاکید است.

وی ادامه داد: دستگاه ها و ادارات در شهرستان ها جوانان برتر و شایسته را برای همایش استانی تجلیل از جوانان معرفی کنند.

معاون امور جوانان ورزش و جوانان گیلان با تاکید بر بهره گیری از دیدگاه ها و نظرات جوانان در بخش های مختلف، بیان کرد: ایده پردازی های جوانان در حل مشکلات کشور کارگشا است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده پردازی های جوانان در حل مشکلات کشور کارگشا است

ایده پردازی های جوانان در حل مشکلات کشور کارگشا است