مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 17:452023-02-27پزشكي

استفاده از ظرفیت مراکز درمانی در جهت ارتقای سلامت معنوی


رییس گروه سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی ایران، بر چگونگی استفاده از ظرفیت مراکز بهداشتی و درمانی در جهت ارتقای سلامت معنوی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن ابوالقاسمی، به برگزاری هفتمین همایش سلامت معنوی اشاره کرد و افزود: این همایش یکی از نمادهای وحدت و همکاری های بین حوزه های علمیه و دانشگاه است که توسط فرهنگستان علوم پزشکی برگزار می شود و هدف آن نهادینه کردن سلامت معنوی در تمام مراکز آموزشی است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت معنوی یکی از ابعاد مهم سلامت است، بیان کرد: سلامت جسمی، روانی و اجتماعی مهم است اما موضوع مهم تر سلامت معنوی است زیرا این امر تأثیر به سزایی در سه گروه دیگر دارد و از سوی دیگر می تواند در تربیت نسل های جوان نیز مؤثر باشد لذا هدف این هفتمین همایش این است که بتوانیم مجموعه آموزشی کشور را با مقوله سلامت معنوی و التزام به آن آشنا کنیم.

اگر معلمین و اساتید با این مقوله آشنا شوند این امر بر آموزش نسل جوان هم مؤثر خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: این همایش اختصاصاً در مورد آموزش است و همین سبب شده که مشارکت دستگاه های مختلف حائز اهمیت باشد.

این بار از آموزش و پرورش، مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور، شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم و سایر وزارتخانه های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت مراکز درمانی در جهت ارتقای سلامت معنوی

استفاده از ظرفیت مراکز درمانی در جهت ارتقای سلامت معنوی