مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:212023-02-27اقتصادي

سرمایه صندوق پژوهش و فنا وری البرز به بیش از 105 میلیارد می رسد


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری البرز گفت: هفته آینده سرمایه این صندوق از 30 میلیارد تومان به 105 میلیارد تومان افزایش پیدا می کند که با این اوصاف صندوق البرز جزء معدود صندوق های در کشور می شود که سرمایه بالای 100 میلیارد تومان دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا بابا خان، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز، در نشست خبری ظهر امروز، با بیان اینکه البرز علی رغم ظرفیت بسیار، از نظر زیرساخت های تجاری سازی دانش و علم ضعیف است، اظهار کرد: برای رفع بخشی از این مشکل، صندوق پژوهش و فناوری که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت دارد، از دو سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: دریافت تسهیلات دغدغه اصلی شرکت های دانش بنیان است و صاحبان این شرکت ها به دنبال تسهیلاتی کم بهره و با طول بازپرداخت طولانی هستند.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته این صندوق 25 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان پرداخت کرده است،گفت: این تسهیلات در قالب وام های خرد پرداخت شده و البته به شرکت ها از طریق از طریق صندوق نوآوری معاونت علمی ریاست جمهوری هم تسهیلات پرداخت می شود که در حوزه کاری ما نیست.

 وی با اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه یکی دیگر از دغدغه های شرکت های دانش بنیان است، افزود: این شرکت ها زمانی که می خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه صندوق پژوهش و فنا وری البرز به بیش از 105 میلیارد می رسد

سرمایه صندوق پژوهش و فنا وری البرز به بیش از 105 میلیارد می رسد