مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:002023-02-27سياسي

اولین کاروان راهیان نور دانشگاه فنی وحرفه ای استان تهران اعزام شد


کاروان راهیان نور دانشجویان دانشکده انقلاب اسلامی تهران با بدرقه رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان تهران به مناطق جنوب کشور اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی وحرفه ای استان تهران، مراسم بدرقه کاروان زیارتی راهیان نور دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی تهران صبح امروز با حضور رییس دانشگاه، جمعی از روسای مراکز استان تهران و معاونین دانشکده از کنار یادمان شهدای گمنام مدفون در مرکز برگزار شد.

میرمحمد سید قاسمی مسوول بسیج دانشجویی دانشکده انقلاب اسلامی تهران در آغاز این مراسم گفت: اردوی راهیان نور اردوی فرهنگی، معنوی و تربیتی حول موضوع جهاد، شهادت و مقاومت در بستر مشاهده و زیارت نقاط حماسی و عملیاتی دفاع مقدس است وی افزود: این رویداد فرهنگی با برنامه ریزی و هماهنگی سازمان بسیج دانشجویی جهت تحکیم هویت ملی و دینی و تقویت روحیه خودباوری و استکبار ستیزی در دانشجویان برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و گسترش فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و دفاع مقدس در بین دانشجویان طراحی شده است.

قاسمی خاطر نشان کرد: معرفی شهدای شاخص با عنوان الگوهای ماندگار به دانشجویان با تأکید بر نشر اندیشه و سیره شهدای دانشجو، تعمیق معنویت، بصیرت و افزایش معرفت در این عزیزان از دیگر محورهای این برنامه فرهنگی است که بحمداله با حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین کاروان راهیان نور دانشگاه فنی وحرفه ای استان تهران اعزام شد

اولین کاروان راهیان نور دانشگاه فنی وحرفه ای استان تهران اعزام شد