مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:452023-02-27سياسي

پرونده درگیری لفظی در اتحادیه نانوایی کلاردشت بررسی می شود


رییس سازمان صمت مازندران با اشاره به درگیری لفظی رییس اتحادیه نانوایان کلاردشت با یک زن گفت: پرونده این اتحادیه در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن صبوری بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به ماجرای رفتار اتحادیه نانوایی کلاردشت با یک زن افزود: این بانو سابقاً در اتحادیه خبازان کلاردشت مشغول به فعالیت بوده که پس از اخراج به اداره کار آن شهرستان شکایت که رأی به محکومیت بر علیه اتحادیه خبازان صادر شده است.

وی افزود: این بانو در ادامه از طریق مبادی قانونی نسبت به اجرای حکم صادر شده اقدام که مبادرت به توقیف اموال اتحادیه مورد اشاره نموده است.

صبوری اضافه کرد: این بانو در راستای اجرای حکم مجدداً با حضور مأموران نیروی انتظامی در محل اتحادیه اتحادیه حاضر شده که متأسفانه رییس اتحادیه با وی درگیر لفظی می شود.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: چند روز قبل از این درگیری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاردشت برای حل و فصل این موضوع میانجی گری کرده که متأسفانه منتج به نتیجه نشده است.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل به هیچ عنوان رفتار اهانت آمیز از سوی اتحادیه مربوطه با این بانو را نپذیرفته اعلام کرد: در اولین جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان که با حضور اعضای این کمیسیون برگزار می شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده درگیری لفظی در اتحادیه نانوایی کلاردشت بررسی می شود

پرونده درگیری لفظی در اتحادیه نانوایی کلاردشت بررسی می شود