مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-27فرهنگي

نیلوفر مالک به عنوان بانوی فرهنگ سال معرفی شد


در جشن شش سالگی باشگاه ادبی بانوی فرهنگی سال، نیلوفر مالک به عنوان بانوی فرهنگ سال معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در آستانه ششمین سال تأسیس بانوی فرهنگ، جشن شش سالگی این باشگاه ادبی با حضور نویسندگان، اعضای فعال و عادی این باشگاه و اهالی ادبیات برگزار شد.

سارا عرفانی دبیر این باشگاه ادبی، با بیان اینکه ما برای این جشن دو برنامه تدارک دیده بودیم خاطرنشان کرد: برنامه در دو بخش صبح و عصر برگزار شد.

برنامه صبح با عنوان عصری با زنان نویسنده با حضور فائضه غفار حدادی به عنوان مهمان از ساعت 10 تا 12 در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

غفار حدادی که اهالی ادبیات بیشتر او را به عنوان یک روایت نویس می شناسند، درباره دغدغه ها و سختی های نوشتن و چگونه بهتر نوشتن با افراد حاضر در جلسه صحبت کرد.

حدادی نویسنده کتاب پنجشنبه فیروزه ای گفت: بعضی از اعضای باشگاه ادبی بانوی فرهنگ از شهرهای تبریز، ارومیه، کرمان، یزد، قزوین، اراک، قم و کرج و به همراه همسر و فرزندانشان در این دو روز مهمان ما بودند و از نزدیک اعضا و مربیان با همدیگر گفت وگو کردند.

عرفانی با بیان اینکه برنامه جشن شش سالگی باشگاه ادبی بانوی فرهنگ از ساعت 2 بعدازظهر در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد، گفت: خوشبختانه استقبال خیلی خوبی از برنامه شد و سالن پر از مهمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیلوفر مالک به عنوان بانوی فرهنگ سال معرفی شد

نیلوفر مالک به عنوان بانوی فرهنگ سال معرفی شد