مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:202023-02-27اقتصادي

پایتخت 200 هزار پلاک ناپایدار دارد


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: در حال حاضر پایتخت 200 هزار پلاک ناپایدار دارد که بخشی از آن در بافت فرسوده واقع شده است.

- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: در حال حاضر پایتخت 200 هزار پلاک ناپایدار دارد که بخشی از آن در بافت فرسوده واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی هدایت با اعلام اینکه تهران 200 هزار پلاک ناپایدار دارد، اظهار کرد: بخشی از این پلاک هایی که باید نوسازی شوند، در بافت فرسوده هستند که البته 50 درصد آن طی سال های اخیر نوسازی شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با تأکید بر اینکه ساکنین بافت پایدار نیز دیدند که در زلزله خوی و یا ترکیه در یک لحظه چه اتفاقی افتاد، یادآور شد: با توجه به اهمیت سلامت، ایمنی و جان مردم، توصیه می شود که شهروندان از مشوق ها استفاده کنند و نوسازی منازل خود را انجام دهند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه تقریباً تا امروز بیشتر نوسازی کشور در شهر تهران انجام شده و طی سنوات گذشته 50 درصد از پلاک های ناپایدار نوسازی شدند، تصریح کرد: در رابطه با مابقی پلاک ها نیز 45 درصد، مشکلاتی خارج از وظایف و اراده شهرداری تهران دارند.

هدایت همچنین خاطرنشان کرد: 45 هزار پلاک در تهران مشکل سند دارند، تعدادی از پلاک ها در خطوط نواری 100 متری راه آهن تهران قرار گرفته اند و بخشی در خطوط فشار قوی، بافت تجاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایتخت 200 هزار پلاک ناپایدار دارد

پایتخت 200 هزار پلاک ناپایدار دارد