مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:172023-02-27سياسي

پرتال «مطالعات تمدنی آمنا» در قم رونمایی شد


نسخه آزمایشی پرتال اینترنتی «آمنا» با تمرکز بر حوزه مطالعات تمدنی، طی مراسمی با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، در مراسمی با حضور مدیران دفتر تبلیغات اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم(ع) و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه ضمن هم اندیشی پیرامون گذشته و آینده ی مطالعات تمدنی در ایران از نسخه آزمایشی پرتال اینترنتی آمنا آمنا با تمرکز بر حوزه مطالعات تمدنی رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سازندگان این پرتال به بیان مقدمه ای تحلیلی در حوزه فرهنگ پرداخت و گفت: وقتی صحبت از ایجاد تمدن اسلامی می شود این پارادایم در اذهان شکل می گیرد که فرآیند ایجاد تمدن اسلامی فرآیندی عمودی است و اقتدارگرایی حاکمیتی و توان نهفته در حکمرانی اگر به خوبی به خدمت گرفته شود و با اقتدار توأم باشد، مسیر تأسیس تمدن هموار می شود.

وی تصریح کرد: در واقع تحقق مولفه های قدرت است که یک جامعه را متمدن می کند و در نتیجه حرکت جامعه باید به سمتی باشد که مولفه های قدرت را در جامعه اسلامی ایجاد کنیم و این پارادایم امر تمدن سازی را یک برساخت حاکمیتی می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتال «مطالعات تمدنی آمنا» در قم رونمایی شد

پرتال «مطالعات تمدنی آمنا» در قم رونمایی شد