مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:002023-02-27اجتماعي

عطر شکوفه های گیلاس در محله پامنار می پیچد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه در مورد پروژه احداث بوستان سجادی در محله پامنار گفت: - شهردار منطقه 12 از احداث بوستان سجادی در محله پامنار این منطقه با تأکید بر کاشت درختان میوه برای استفاده شهروندان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12، امیر یزدی، شهردار منطقه در مورد پروژه احداث بوستان سجادی در محله پامنار گفت: این پروژه که از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز شد، اواخر بهمن ماه نیز به پایان رسید و هم اکنون به منظور بهره برداری در اختیار ساکنان محله پامنار و دیگر شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

یزدی توضیح داد: شهرداری منطقه 12 پس از تملک زمینی به متراژ 842 مترمربع در ناحیه 2 این منطقه، پروژه احداث بوستان سجادی را در این زمین به منظور ایجاد فضای تفرج گاهی محلی و افزایش سرانه فضای سبز منطقه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: از جمله اقدامات انجام شده در این بوستان، محوطه سازی، جدول گذاری، عملیات سنگفرش، نخاله برداری، غلاف گذاری برای کار های تأسیساتی، برق رسانی (با نصب 24 پایه روشنایی، 20 شعله کم مصرف و 16 شعله پراژکتور روی این پایه ها)، کاشت باغچه ها، نصب وسایل ورزش و تندرستی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر شکوفه های گیلاس در محله پامنار می پیچد

عطر شکوفه های گیلاس در محله پامنار می پیچد