مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:452023-02-27بين الملل

هشدار شدید اللحن مقام ارشد نظامی یمن به متجاوزان


یک مقام نظامی ارشد دولت نجات ملی یمن به شدت به متجاوزان هشدار داد و خواستار خروج سریع آنها از اراضی یمن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالکریم الغماری رییس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن در سخنانی شدیداللحن علیه ائتلاف متجاوز از متجاوزان خواست که هر چه سریعتر خاک این کشور را ترک کنند.

وی با اشاره به هشدار عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن علیه متجاوزان، خواسته ملت یمن را خروج متجاوزان از اراضی یمن دانست.

الغماری افزود: نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند و شرایط آنها به مراتب بهتری از هر زمان دیگری برای اجرایی کردن گزینه مورد نیاز هر مرحله ای است.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت صالح الصماد رییس سابق شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد: خون شهید الصماد خاک ساحل غربی را سیراب کرد، طوفانی بود که متجاوزان و مزدوران را با خود برد.

پیش از این هم محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع و محمد عبدالکریم الغماری رییس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن تاکید کردند که اگر دشمن از فرصت ها برای برقراری صلح استفاده نکند، نبرد آینده قتلگاه متجاوزان در زمین، دریا و آسمان خواهد بود.

وزیر دفاع و رییس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن در صنعا، همچنین بر آمادگی بالای نیروهای مسلح برای صیانت از مرزها و ثروت ها و آبهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید اللحن مقام ارشد نظامی یمن به متجاوزان

هشدار شدید اللحن مقام ارشد نظامی یمن به متجاوزان